ebbabergstrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ebba Bergström - 17 augusti 2012 12:41

Sitter och chillar med Anna. Solen gick i moln så vi sitter och plaskar med fötterna istället för att bada. Nu ska vi prata, sedan drar vi till Vårvik och äter på resturang. Mys mys.
Vi tänkte kolla med folk om vi ska grilla någonstans, ha lite trevligt.
Puss <3

Av Ebba Bergström - 16 augusti 2012 07:01

Mamma väcker mig MITT i en sjuukt bra dröm, såhär halv sju... SURT!!!
Skulle fått blivit ensam hemma så hon skjutsar mig till min syster på stan. Okej, bra.. kan jag ut och springa i boulognern. MEN VARFÖR halv sjuuu???
Döör, hjärtat är typ 1 sek efter mig. Pulsen känns som flytande betong. Segt eller?

Ha en fortsatt bra morgon allesammans, min kommer bestå av fler hjärtattacker..

Av Ebba Bergström - 15 augusti 2012 17:49

Jag ba: lalalalla..har det bra jag.


Ooh, underbara lille häst. Gud vill upp på ryggen nu, speciellt hans rygg. Bångstyrigaste killen, just därför. Ska man bli bra lär man kämpa. Ger inte upp förren jag psykiskt får tag i honom så han lyssnar. 

Sjukt fin, äälskar bruna hästar med tecken. And just ignoretha fat me.

Av Ebba Bergström - 15 augusti 2012 09:30

Ooh vad dom TAR på mina morgnar. Nackdel med tandställning, besök minst en gång i månaden och ända ner till stan (jag bor lite utanför).
OOOH...

Av Ebba Bergström - 14 augusti 2012 18:00

..låt mig få hitta en man som denna. MATT CORBY!!!! första gången jag hörde honom så frågade jag lite halvt omedvetet vem det var. Vilken slump, sökte på hans nam och jag nu är käääär. Har lyssnat på honom i snart 5 månader, tar aldrig slut. Så underbar..rösten, utseendet, beteendet och kroppsspråket. Man ba, AAAAH ♥


Så här allesammans, här är min förebild och idol. Jo det är en kille, men jag är väldigt killig av mig på vissa sidor. Han blev inte accepterad i skolan i yngre år pga. musiken. När han var 14 typ flydde han hemifrån och sjöng med ett band. Han kom tillbaka hem när han var 16, då sökte han till Australian idol som han kom två i. Nu är han här, 22 år gammal. As cool, skit snygg och aaah...

Varför är jag pyttiga 14 år fööööör??



Presentation


Hej, du har nu kommit in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14 år som bor i staden Gävle. Jag har som intresse lite smått och gott. Hästar, träning, hälsa, kläder, rita och mycket mer.
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards