ebbabergstrom

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Ebba Bergström - 13 september 2012 21:48

Hejhej, planering till ny design for stå över tills imorn (om jag inte dör av tristess då).

Imorn åker jag förmodligen till min hemort Västerås, ska spendera lite tid med farmor och träffa min fäääästis. Fy som jag saknat henne, Michelle, hon dom kännt mig längst av alla.
Så designen kommer inte förren måndag-tisdag. Ska nog slagga lite snart, love <3

Av Ebba Bergström - 13 september 2012 21:48

Hejhej, planering till ny design for stå över tills imorn (om jag inte dör av tristess då).

Imorn åker jag förmodligen till min hemort Västerås, ska spendera lite tid med farmor och träffa min fäääästis. Fy som jag saknat henne, Michelle, hon dom kännt mig längst av alla.
Så designen kommer inte förren måndag-tisdag. Ska nog slagga lite snart, love <3

Av Ebba Bergström - 13 september 2012 21:02

Jag vet att jag varit ganska torr med bloggandet nu, finns inget annat att säga än att jag inte har haft lusten. Ska planera en design & header som blir awsome. Åtminstone så ska den deeet.
Ligger nu framför tv:n med raggisar, mjukiströja och mys-shorts. Det är så kallt ute att luften är helt fräsch, älskar det. Hade ull-jackan och vantar på mig när jag var ut, så himla underbart. Älskar hösten, will always do. <3

Av Ebba Bergström - 13 september 2012 08:26

Eftersom alla är så emot bröst så ska jag bara påpeka att jag fan gjorde alla olika ställningar för att inte få dom i fokus och se stora ut.
OCH SÅHÄR ÄR DET ATT JAG HAR BRÖST OCH KAN INTE FÅ FOM "MINDRE" PÅ BILD. (inge skryt eller nå bara självförsvar i förhand).


Ja igår så var jag med mina Amandor lite senare på kvällen. Snackade, dansade och skrattade. Fick reda på några.saker som gör mig upprörd, att golk kan vara så falska? Mår dom bra över att vara det eller? Nej var så arg igår så om jag hade träffat nån av dom skulle jag ha slagiy dom på näsan. USCH för falska människor.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, du har nu kommit in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14 år som bor i staden Gävle. Jag har som intresse lite smått och gott. Hästar, träning, hälsa, kläder, rita och mycket mer.
Välkommen in!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards